argh.. en kestä!

ärsyttää et mua vahitaan kun jotain 5-vuotiasta!

mä oon 16v ja mut herätetään kouluun?! öm, anteeks mitä

mä en voi sietää sitä että joku tulee hääräämää mun jalkoihin aamulla, mulla menee heti hermo. aamut ei vaa oo mua varte: D

se et mä en vaan yksinkertasesti JAKSA nähä ihmisiä nuina aamuina ku jään kotiin, ei liity millään tavalla mun valvomiseen? enkä mä tahallani ihteeni valvota puolille öitä. ainakaa usein

ja koska mä tiiän etten saa unta ennen kun väsyttää, emmä rupee ihteeni sängyssä turhaa kiduttamaan : D

mä nukun yön aikana sen 6-7h ja senki pätkissä, mut ei, 9h pitäs ainaki pyrkiä nukkumaan.

mun pitäs ruveta nukkumaan klo 21:00.

sit toine asia mikä mua ärsyttää ihan suunnattomasti, on se että jos mä sanon etten oo koskaan syöny aamupalaa, emmä sitä sitte syö.

tiiän että "se on päivän tärkein atreria" tms, mutta kun emmä rupee sitä ruokaa väkisin kurkusta alas tunkemaan jos ei vaan satu maistumaan. mikä siinä on niin vaikee ymmärtää.

jep ja tiiän et pitäs syyä säännöllisesti, jota mä en tee.

no, oma vikanihan se on että hankin niin paljon poissaoloja ja siitä tää kaikki sit lähti. ei satu vaan koulumaailma kiinnostamaan.

valivalivalivalivali.

voisimpa olla näkymätön ja

muuttaa pimeeseen komeroon asumaan

depression-failure-wrong-Favim.com-63045