Jeij!

Tänään oli ihan kiva päivä:) ensin oli paritanssia liikassa, ihanaa olla tämmöne tappi kun semmonen 180cm pitkä pari;D hyvin suju, vaikka eka oli ongelmia löytää oikeet askeleet :p pojat vähän tallo jaloille, mut iha kivaa se silti oli!

sit mulla oli kaks tuntia kotsaa, se oli yhtä kidutusta. ei vaan yhtään tehny mieli syyä mitään, kun mun ryhmässä on tyttö jolla on anoreksia. "hyi että mä näytän lihavalta"

tulee väkisin itellekki lihava olo, kun katsoo ihtee 10cm pidempää ja varmaa 20kg laihempaa tyttöö. se selitti tänää mulle, että laihtu kahen viikon aikana kaks kiloo ku oli kipeenä, ja on siks nyt sillä rajalla et joutus tiputuksee.. 

mä oon sit varmaa sillä rajalla että joutusin laihdutuskuurille?

mutta, joo tosiaan. tehtiin jotain kanasalaattia, joka kieltämättä oli hyvää. en viittiny syyä paljoa koska mun edessä istuva tyttö tuijottaa mua aina ku syön:D tosi häiritsevää, se varmaa laski jokasen haarukallisen mitä laitoin suuhun.

sen jälkeen oli ruokailu, en voinu syyä mitään. NIIN paha olo. siis oksettava, muuten ihan hyvä olo;) eii menny ees vesi alas. meinasin jopa oksentaa, varmaan joku oksutauti tulossa : s en haluuuuu

anorexia-self-hate-text-Favim.com-621680

 

Huomenna olis se lääkäri käynti. En tiiä mitä sanosin sille, ku se kysyy kuulumisia. Pitäskö vaan sanoo et oon ton koko kahen viikon ollu ihan vtun ahdistunu, vai sanoo et kyl mul menee vähä paremmi jo..

Mut tuntuu et jos sanon et menee hyvin, ni kaikki on hyvin sit. Mutta toisaalta, sanoin sille viime kerralla siitä, että saatan olla ihan normaali pari vk, ja sit se ahdistus taas iskee. Tekee vaan mieli kuolla koko ajan.

Hävettää aina "ahdistus jakson" jälkeen, ku oon hymy perseessä koko ajan, eikä maailmassa oo mitään huolia. Sit se ahdistus saattaa tulla vaan, "sun pitää kestää tää, et saa puhua kellekkään tästä, jos puhut tää auttaa vaan hetkeks, mut sit mä isken taas"  ,tuntuu välillä että mun sisällä on joku toinen ihminen joka ohjaa mua.

KUUKAUS vielä koulua, tuntuu että miljoona vuotta! : D 4 kokonaista viikkoo kuullostaa paljon lyhyemmältä.. No mut toisaalta, toukokuun lopussa on ysien tanssit, luokkaretki, potkijaiset,.. ties mitä muuta. pitäs yrittää tsempata nyt oikeesti.

mulla oli syksyllä poissaoloja 160 (+) about, ja keväältä 170 about. En muista ees olleeni pois syksyllä nui paljo! ;D missä mä oon ollu : o

alarm-clock-love-school-screwed-time-Fav

Hmm!

Kohta se ois kesäkuuki, ku pääsis toukokuun ohi. Vissiinki joku risteily olis tiedossa heti koulun loputtua. hih olispa kiva päästä laivalle, en oo koskaa käyny : o

Tulispa kiva kesä:) Aurinko paistas paljon jajaja rannalle (eka vähä rantakuntoooon!;D ) jajaja kavereita ja hihi!

Harmittaa ku ei oo mitään kesätöitä, vaikka olis pitäny hakee tänä kesänä, ja oisin halunnu, mut mistä mä saan vielä?!

Huohkis, kaippa se olis tänää raahauduttava kaverille;)

fruits-beautiful-black-boy-690681-normal