No kerrompas nyt vaikka ensin vähän itsestä.

Elikkäs, oon juuri 16-vuotta täyttänyt tyttö Kuopiosta.

Mulla on kaks isoveljee ja isosisko, kaikki asuu jo omillaan. Eli oon ainoo joka asuu enää kotona. Siskolla on jo kaksi lastakin.

Oon luonteeltani mukava, kiva, ystävällinen, hauska (ainakin omasta mielestä:D), muhun pystyy tutustumaan helposti, hmm.. rauhallinen, ehkä hieman ujo.

en harrasta tällähetkellä mitään, paitsi piirrän kyllä välillä. ja maalaan. semmosta pientä. syksyllä olis tavote alottaa tanssiminen taas: D saap nähhä mitä siitä tullee: ) ja sit käyn lenkillä! kaitpa senki voin harrastukseks luokitella: p hmm, sit oon vapaa-ajalla kavereitten kanssa ja muuta semmosta touhuan : )

en mä oikein osaa kertoo mitään, mutta eiköhän selviä enemmän sit myöhemmissä kirjoituksissa: ) kirjoitan ehkä myöhemmin illalla jotain jos keksin kirjotettavaa, ja jää aikaa: )